گزارش روز:با 11 بی رحم بارسلونا آشنا شوید
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
18:58 جواد

بارسای لوئیس انریکه در حال شکل گرفتن است و بسیاری از علاقمندان و کارشناسان سعی می کنند تا ترکیب 11 نفره اصلی بارسا در فصل جدید را حدس بزنند.

ترکیبی که البته هنوز با فرض بر اینکه بارسا تا پایان فصل نقل و انتقالات ممکن است بازیکنانی را جذب کند یا به فروش برساند، بصورت 100 درصد قابل حدس زدن نیست.
وبسایت موندودپورتیوو با فرض بر اینکه کوادرادو به بارسا خواهد آمد؛ به زعم خود 11 بی رحم بارسا را معرفی کرده. 11 بازیکنی که به احتمال قوی بازیکنان اصلی بارسا در فصل جاری خواهند بود.
در این ترکیب، بارسایی را شاهد هستیم که در تمام نقاط زمین تقویت شده است. البته از آنجا که هنوز سوارس از حضور در بازی های فوتبال محروم است؛ این بازیکن در بازی های ابتدایی بارسا حضور نخواهد داشت (در صورتی که دادگاه حکمیت ورزشی فردا حکم او را کاهش ندهد).
بدون شک با بازگشت این بازیکن، مثلث مرگبار سوارس-نیمار و مسی و یکی از خطرناک ترین خطوط حمله در سطح باشگاهی دنیا شکل خواهد گرفت.
شکی نیست که حتی این مثلث کشنده نیز ضامن موفقیت بارسا در این فصل نخواهد بود؛ اگر بارسا از ساختار متحد و درستی برخوردار نباشد .
پدرو،رافینیا و دلوفئو جانشینان مثلث مرگبار بارسلونا خواهند بود. دلوفئو ورافینیا بازیکنانی جوان و پراز انگیزه هستند که بدون شک در فصل طولانی و دشوار امسال برای بارسلونا مثمرثمر خواهند بود.
با 11 بی رحم بارسا در این فصل آشنا شوید:
تراشتگن - کوادرادو - متئو - پیکه - آلبا - بوسکتس - راکیتیچ - اینیستا - سوارس - نیمار - مسی
 
 
منبع:آی اسپورت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلونا
ادامه خبر...